Friday, March 5, 2010

Eps 105- 友情的定义

三月五日

近来我不断的做梦,我梦到的都是女生。我开始觉得我自己疯了。我是时候放下了,不是她不值得而是太久了,她在我心里太久了,是时候请她走了。她现在过的好好的就不要打扰她。至少她有人疼,在她的世界里,不会有我,所以我也要忘记她了。我要找腿很细很美的,我下定决心了。但我不保证我可以一百巴仙的去喜欢她,不过我会尽量,只希望她不要伤我的心才好。
wah so freakin tiring lo if my whole post is chinese ar. I tink I realli type till the next dae liao lo....lol seriously dunno how they type one sia...lol...I hope I can gt in NTU and I oso hope that I can change my life alittle and make some new frens....if can more close frens.....I wanna be rich........I wanna earn money the old fashion way......I hate being poor.....I dunn wanna be poor anymore.....

No comments: